Otázky a odpovědi

Na FB DJIGuys se objevila zajímavá příčina fly-aways. GPS by podle jedné z odpovědi měla mít záložní 3V knoflíkovou baterii, která při poklesu napětí pod 1,8 V mohla způsobit zmatek v GPS

Podívám se při nejbližším otevření krytu 

na FB otázka : Jak předejít fly-aways ?

Jedna z odpovědí - kalibrovat kompas a co se mě líbilo je : Po startu vyzkoušet hned Home Lock. Bude-li se při páčce zpět vracet k Home Pointu je GPS a kompas OK a fly-away by nemělo  nastat.

Jiná odpověď : Kalibrace kompasu nepomůže, nejlépe je létat v ATTI bez GPS 

A tato to podporuje také :
Při létání v režimu GPS, se spoléháme na bezchybnost poměrně složitého HW a SW. Na rozdíl od letadla s posádkou, tento HW a SW, nebyl testován tak jako standardní letecký SW. Pravděpodobnost, že se něco děje špatně, nemusí být moc vysoká, ale s množstvím letů roste počet podobných případů. Nejlepší zmírnění rizika, je naučit se létat v režimu ATTI, a je to také větší zábava.

Zde ale jeden nesouhlasí :
Počet případů s a bez GPS je podobný. Nejlépe je v okamžiku náznaku problému přepnout na MANUAL (moje pozn. možná stačí do ATTI, manuál mám zablokován ). 

A zde třeba :
Jediné, co můžete udělat, je pořídit si GPS tracker, učit jiný než GPS (ATTI a manuální) režim a počkat, až DJI odhalí chybu.

Funkce Limits ve skutečnosti ?

vypadá to, že po dosažení Range Limitu se kopter zasekne a k sobě ho dostane pouze Fail-safe (?)