Jedna z odpovědí - kalibrovat kompas a co se mě líbilo je : Po startu vyzkoušet hned Home Lock. Bude-li se při páčce zpět vracet k Home Pointu je GPS a kompas OK a fly-away by nemělo nastat.
Jiná odpověď : Kalibrace kompasu nepomůže, nejlépe je létat v ATTI bez GPS
A tato to podporuje také :
Při létání v režimu GPS, se spoléháme na bezchybnost poměrně složitého HW a SW. Na rozdíl od letadla s posádkou, tento HW a SW, nebyl testován tak jako standardní letecký SW. Pravděpodobnost, že se něco děje špatně, nemusí být moc vysoká, ale s množstvím letů roste počet podobných případů. Nejlepší zmírnění rizika, je naučit se létat v režimu ATTI, a je to také větší zábava.
Zde ale jeden nesouhlasí :
Počet případů s a bez GPS je podobný. Nejlépe je v okamžiku náznaku problému přepnout na MANUAL (moje pozn. možná stačí do ATTI, manuál mám zablokován ).
A zde třeba :
Jediné, co můžete udělat, je pořídit si GPS tracker, učit jiný než GPS (ATTI a manuální) režim a počkat, až DJI odhalí chybu.